کارشناسی ارشد صنایع غذایی

با سلام خدمت شما استاد عزیز
من 3سال هست که فارغ التحصیل رشته جنگلداری هستم و 2سال هست که ارشد صنایع غذایی امتحان دادم رتبه سال اولم 539و رتبه سال دوم 638 شد با اینکه خیلی تلاش کردم و حداقل روزی 9ساعت درس خوندم با درس ریاضی مشکلی ندارم ولی تو بقیه درسا غلط زیاد میزنم بخصوص میکروب و شیمی میخواستم بدونم ایا با روش تست خوندن روش درستی هست؟من پارسه هم شرکت کردم میخواستم بدونم مدرسان شریف هم خوبه؟اگه ممکنه چنتا کتاب تست خوب هم معرفی کنید با تشکر از شما
 

 

عزیزم رتبه های بدی می آوری . برای قبول شدن در دانشگاه سراسری رتبه زیر ۱۰۰ لازم است . بهتر است دانشگاه آزاد شرکت کنی چون به نظر می رسد به درک درستی از دروس این رشته نرسیده ای .  

یعنی هنوز نمی توانی به خوبی از شیمی مواد سر در بیاوری و لازم است که عمقی تر درس بخوانی و البته بهتر است کسی به تو درس بدهد . 

موسساتی که گفتی سودی برایت ندارند زیرا مبنا براین دارند که در طی چهار سال کلیات را بلدی که متاسفانه در مورد شما اینگونه نیست .  

در کلاسهای ؛پرسیان صنعت؛ ثبت نام کن .