کارشناسی ارشد صنایع غذایی

خسته نباشید.
من باید سال 91 در آزمون سراسری شرکت کنم(الآن سال سوم هستم) میخواستم بدونم که برای قبول شدن در رشته دندانپزشکی و صنایع غذایی باید چه درصدایی بزنم چند نفر میگیرن اصلا چه جوریه چون من هیچی نمیدونم خواهشا من رو راهنمایی کنید.

در ضمن من(فکر کنم) گلابی نرسیده نیستم و معدلم 18.30 هست

 

ببین اینجا چی داریم ! یه دوست تازه ی زیر ۱۸ سال !!! 

عزیزم ما مشاور کسانی هستیم که لیسانسشون رو گرفتند و می خواهند فوق لیسانس شرکت کنند .  

درصدهایی که برای قبول شدن در کنکور لیسانس لازم است را می توانی از " کانون فرهنگی آموزش " بگیری . زیر پل سید خندان . 

اما می تونم بهت بگم که کلاْ تکلیف خودت را روشن کن ! صنایع غذایی با دندانپزشکی خیلی فرق مکوله ! 

شیمی باید خوب بلد باشی و زیاد به زیست شناسی و زمین شناسی کاری نداره و اصولاْ رشته ی سختیه !  

پنیر / کره /خامه / ماکارونی / سس /مربا /... همگی ساخته و پرداخته کارخانه های صنایع غذایی هستند و اگر در این رشته بخواهی کار کنی باید بروی در کارخانه و بر تولید این جور چیزها نظارت کنی و حتی می توانی فرمول تهیه کنی و محصول غذایی جدید بسازی .

اگر صنایع غذایی قبول شدی از همون ترم یک بیا تا بگم چیکار کنی که یک ضرب تا دکترا بری .