سلام خانم بهمنش
من ۵ سال هست فارغ التحصیل شدم و امسال ارشد دامغان شرکت کردم ولی متاسفانه کم کاری کردم میخواستم بدونم با توجه به وقت کمی که مونده امیدی هستش؟من باید روی چه درسهایی الان تمرکز کنم؟و آیا خواندن فقط تست های سالهای گذشته کافیست؟
ممکنه درسهایی که مهمتره و بخشهای مهمشون رو که هر ساله از اون قسمتها بیشتر سئوال میاد رو بگید که من در این وقت اندک اونا رو بخونم.
ممنون میشم 

پاسخ : 

سلام عزیزم ! 

این از اون روحیه هاست که من دوست دارم . خوبه که می دونی کم کاری کردی . اگر زبان و ریاضی ات خوب باشه بله امیدی هست . اما زیاد نیست .  

مرور تستهای سالهای گذشته مخصوصاْ غلات - کنسرو- ریاضی و میکروبیولوژی عالیه . 

روی روغن و شیمی زیاد تمرکز نکن چون سوالاتش سخت خواهد بود . میکروبیولوژی علوم تحقیقات را خوب بخوان و تستهای سالهای گذشته را جواب بده . 

در مورد بقیه درسها بهتره یه تک پا تشریف بیاری دفتر من در پاسداران . البته با وقت قبلی . 

اگر زبان و ریاضی ات هم خوب نیست اشکالی نداره . بعد از کنکور درس خواندن را رها نکن و برای سراسری بخوان . من ترجیح می دهم یک امتحان تعیین سطح ازت بگیرم بعد نظر بدهم که چند درصد احتمال دارد قبول بشوی . 

بچه ها نامه هایتان را طولانی تر بنویسید و در آن شرح حال خود را کاملتر بیان کنید .