سوال : سلام
استاد من داوطب ارشد ازادم  وقتی با وبلاگ شما اشنا شدم دامغان رو زدم  چون فقط میخوام قبول بشم ریاضی و زبان صفرم قصد خوندن ریاضی زبانم ندارم چون وقتم تلف میشه راهنمایم کن استاد  

 

جواب : 

پسرم شما اصلاْ پرفسورا قبول بشو !!! فوق فوق فوق دکترا قبول بشو و مدرک بگیر ولی خودت انصاف بده وقتی زبان در حد I am a blackboard بلدی این مدارک به چه دردی می خورد ؟ وقتی هنوز برای جواب چهارده منهای نه چند لحظه صبر کنی این مدارک چه ارزشی خواهند داشت ؟ 

عزیزان من کلاً چشمهایتان را بشوئید و دنیا را طور دیگری ببینید . 

اگر سال 87 یا 86 بود می گفتم امکان ندارد قبول بشوی ولی امسال خودم شاهد قبولی تعدادی گلابی نارس در تکمیل ظرفیت بودم !!! 

اگر تصمیم کبری داری که ریاضی و زبان نخوانی کاری از دست کسی برنمی آید ولی کلاً از من به تو نصیحت از یادگیری زبان دوم حتی اگر عربی باشد هیچ کس ضرر نکرده .  

سعی کن حداقل حد و مشتق را یادبگیری . نترس !!! قول می دهم بلایی سرت نیاید به هرحال دیپلم گرفته ای و این دروس را در دبیرستان آموخته ای . از ریاضی نترس و سعی کن احساسی نسبت بهش نداشته باشی . کتاب کاردانی به کارشناسی مدرسان شریف خوب و خودآموز است .