ثبت نام در کنکور

مبحث ثبت نام در کنکور مسئله ای به ظاهر ساده ولی در عین حال بسیار دقیق است . 

عزیزان من ! 

اگر وبلاگ مرا دنبال کرده اید می دانید که من به انجام کارها به صورت اینترنتی بسیار تاکید دارم و آن را لازمه زندگی در سال 2010 می دانم . 

هرچند که ثبت نام کنکور سراسری تمام شد اما کنکور های دیگر در راهند و تماسهای بیشمار داوطلبان در روزهای ثبت نام سبب شد تا این مطلب را یادداشت کنم.  

عزیزان من سعی کنید اول هر سال حتماً 12 عکس پرسنلی از خودتان بگیرید و کنار بگذارید . این کار دو خاصیت دارد اول آنکه تا آخر سال مجبور نیستید انجام کارهایی را که به عکس نیاز دارند به تاخیر بیاندازید دوم اینکه با لباسهای عیدتان در عکس نونوار هستید .   

 

حتما بروید و در یک بانک عضو شتاب حساب باز کنید و کارت بگیرید . من تعجب می کنم که بعضی از دانشجویان حساب بانکی ندارند !!!   

 

 

اطلاعات صفحه اول شناسنامه ( این شامل شماره سریال شناسنامه هم می شود . همان عدد قرمزه که سمت راست بالا عمودی نوشته شده ) ، کد ملی ، کدپستی و شماره دانشجویی خود را حتماً‌ در گوشی موبایلتان ذخیره کنید .  

ثبت نامهای اینترنتی را در روزهای اول انجام دهید و نگذارید برای دقیقه 90 . 

از اینجا به بعد مهم می شود : 

اگر به هر دلیلی نمی خواهید در روزهای اول ثبت نام کنید هم نکنید ولی کارتهای اعتباری مورد نیاز ثبت نام را روزهای اول تهیه کنید . 

فرض کنید مشکلی پیش آمد و نتوانستید در مهلت مقرر که معمولاً ساعت 24 روز مشخصی است ثبت نام کنید ، اشکالی ندارد گریه و زاری نکنید . 

   اگر کارت اعتباری را قبل از ساعت 23:59:00 آن روز تهیه کرده باشید سایت را به روی شما  نمی بندند . بعد از ساعت 24 هم درخواستها را قبول می کنند ولی فقط کارت نمی فروشند . بنابراین اگر ساعت 24 شد شروع نکنید به تلفن زدن به من . تلاش خود را ادامه دهید تا ساعتهایی بعد از مهلت مقرر هم می توانید فرمتان را اینترنتی ارسال کنید . 

بعد از ثبت نام هم همه مدارک ثبت نامتان را گم و گور نکنید . بدون اطلاعات کارت اعتباری مخصوصاْ‌ در کنکور سراسری نمی توانید نتایج را ببینید و کلی به دردسر می افتید . 

برای ارسال دفترچه آزاد تا 16 بهمن وقت دارید .