ارائه خدمات به متقاضیان خارج از تهران

 

از زمانی که این وبلاگ را راه اندازی کرده ام دانشجویان و علاقمندان زیادی از سراسر ایران با من تماس گرفته و از اینکه در تهران نیستند تا از نزدیک از خدمات من بهره گیری کنند اظهار ناراحتی کرده اند .

عزیزان من، اعتقاد من این است که :

  • 1- زندگی خارج از تهران نعمتی است که خداوند به شما اعطا کرده است .
  • 2- ما اکنون در سال 2010 زندگی می کنیم و شما فرزندان نسل نوری هستید .
  • 3- اکنون دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده و امروزه حتی خروج از خانه برای خرید پیتزا اشتباه است .    

 

شما به شرایط از مد افتاده موجود در زمینه آموزش در دانشگاهها کاری نداشته باشید . اگر این شرایط بر وفق مرادتان نیست تغییرش بدهید . سعی کنید دنیای پیرامونتان را بهتر کنید . کارهای خود را اینترنتی انجام دهید و در توسعه این کار تلاش کنید . اگر خدماتی دارید اینترنتی ارائه کنید . ایمیل اساتید و همکلاسان خود را داشته باشید و کار با کامپیوتر را یاد بگیرید . 

متاسفانه بسیاری از خوانندگان همیشگی وبلاگ من هنوز نمی دانند چگونه می توانند با من تماس داشته باشند و به دلیل گران بودن هزینه مکالمه بین شهری از تلفن زدن هم خودداری می کنند و یا حتی ارسال ایمیل و یا ساختن ایمیل را بلد نیستند .

حتی تعداد محدودی هنجار شکن که می خواهند عقده هایشان را تخلیه کنند حتی نمی دانند چطور این کار را انجام دهند که لو نروند و خود را به دردسر می اندازند.

شما باید با اینترنت آشنا باشید و بتوانید بد و خوب آن را تشخیص دهید .  

 

عزیزان من اینها مطالبی است که باید در دوران مدرسه و یا حداکثر دانشگاه یاد بگیرید . دانشگاه رفتن تنها مدرک گرفتن نیست . شما تا کار با کامپیوتر را بلد نباشید باسواد نیستید ، البته خواهش می کنم رک گویی مرا به حساب این بگذارید که من به عنوان یک مشاور امین باید این حرفها را به شما بزنم و این بار را به دوش بکشم . 

 

بنابراین :

عزیزان من که در خارج از تهران زندگی می کنید و علاقمند هستید تا برای کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی آماده شوید یا اینکه اصلاْ تهرانی هستید ولی تمایل دارید از خدمات به صورت اینترنتی استفاده کنید ، من برای شما خدمات اینترنتی ویژه ای دارم .

شما برای بهره گیری از این خدمات :

  • 1-     باید یک دستگاه کامپیوتر داشته باشید .
  • 2-     به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید .
  • 3-     هفته ای دوساعت را به دریافت خدمات من اختصاص دهید . 

اگر این شرایط را داشتید یک ایمیل در یاهو یا گوگل ایجاد کنید و به آدرس ostadgroup@yahoo.com  یک نامه بفرستید . 

 

 

من روزی دوبار ایمیلم را چک می کنم .  

خواهش می کنم از نامهای مناسب و مطابق با شان خود استفاده کنید چون ایمیلهای با عناوین نامتعارف را باز نمی کنم .

 

خدمات من به صورت اینترنتی برای تمام جوانان ایران زمین ارائه می گردد .

 

قابل توجه هنجار شکنان : هرگونه رفتار خلاف عرف را با جدیت پیگیری نموده و گذشت           نمی نمایم .