نتایج قبولیها

بچه ها تعریف از خود اشتباه است . 

الان که من این مطالب را می نویسم به قول خودتان اصلاً ، ابداً ، عمراً ، خدایی ، ... قصد تعریف از خود را ندارم ولی چند هفته ای است دو نفر که نمی دانم دانشجو هستند یا رقیب کاری مرا کچل کرده اند از بس در مورد قبولیها و نتایج سالهای گذشته من پرسیدند . از فروردین تا حالا هم تعداد ایمیلهایی را که در این مورد رسیده بود را بررسی کردم قریب 450 پیام رسیده که از من در مورد نتایج سوال کرده اند .  

اولاً‌ من کاملاً به صورت خصوصی و نیمه خصوصی خدمات ارائه می کنم و تمامی شاگردان عزیزم پرونده ای مخفی نزد من دارند که در آن کلیه امور مربوط به کنکور اعم از درس خواندن ، پیشرفت ، پسرفت ، تنبلی ، زرنگی و کلاً تمامی جیک و پوکشان را یادداشت می کنم و دقیقاً‌ تمامشان را زیر ذره بین دارم تا زمانی که در کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی قبول شوند .    

بنابراین هنگامی که اسامی قبول شدگانم را اعلام می کنم می توانید 100٪ باور کنید که مثله بقیه جاها خالی بندی نیست . چون اگر از من سوابق حضور هر کدامشان را بخواهید نشانتان می دهم ( گفتم سوابق حضور نه جیک و پوک !!!) چون حضور در جلسات مشاوره و کلاسهای خصوصی من آداب مخصوص به خود را دارد و حضور بچه ها در کلاس قابل اثبات است .   

  

 

خدمتتان عارضم که 100٪ کسانی که برای کنکور به من مراجعه می کنند قبول می شوند و شما نمی توانید کسی را پیدا کنید که : 

1- در کلاسهای من شرکت کرده باشد . 

2- طبق برنامه ریزی من درس خوانده باشد . 

3- هنگام تعیین شهر به توصیه من گوش کرده باشد  

اما

در کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی قبول نشده باشد .  

در سال 89 ، 17۹ نفر   به صورت حضوری و اینترنتی به من مراجعه کرده بودند که همه کسانی که از خدمات به صورت حضوری بهره برده بودند به جز یک نفر که دانشجو بود و هفته ای سه بار به دانشگاه خارج از تهران می رفت در کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی قبول شدند و بقیه هم که اینترنتی مشاوره می گرفتند یا قبول شدند و یا رتبه های دو رقمی آوردند که مدارک کامل آنها موجود و قابل ارائه است .  

  

من هنگام ثبت نام به همه شاگردانم اعلام می کنم که نام و عکسشان را در تبلیغات استفاده می کنم اما اولاً‌ الان به هیچ عنوان در این وبلاگ قصد تبلیغ ندارم چون احتیاج به تبلیغ ندارم ، ثانیاً محیط اینترنت محیط سالم و قابل اعتمادی برای انتشار عکس و مشخصات شاگردان من که عمدتاً‌ خانم هستند نیست و می توانید به دفتر مراجعه کنید و سوابق را ببینید .  

بنابراین اگر اکنون از خدمات من استفاده می کنید مطمئن باشید همین که با من آشنا شوید قبولید ( پس استرس نداشته باشید ) و اگر هم در آینده به شاگردان من می پیوندید باز هم بدانید قبولید !!!