کلاهبرداری کافی نبود دزدی نام و نشان هم اضافه شد !!!

 

( آفتاب پرست جکسون قبل از استتار ! ) 

حتماً گاهی دیده و شنیده اید که بعضی از شرکتهای ضعیف و بی نام و نشان , نام برندهای معروف را دستکاری می کنند و روی محصولشان می گذارند تا مردم نامشان را با آن برند معروفه اشتباه بگیرند و فکر کنند این آن است !

مثلاً هایدا یک برند معروف اغذیه فروشی است که اسم در کرده و مشتریان زیادی دارد بنابراین تعداد بیشماری از اغذیه فروشی ها که نمی توانند نمایندگی هایدا را بگیرند یا از آن بهتر باشند نامهای هایلا , وایلا , واویلا ! , نایلا و... را انتخاب و روی سر در مغازه نصب می کنند !!!  

یا مثلاً آ.ب.آ یک بنگاه معاملاتی موفق و قدیمی است بنابراین تعداد زیادی بنگاههای تازه تاسیس می روند و نام بنگاهشان را آ.فلان.آ و... می گذارند تا مردم با آ.ب.آ اشتباهشان بگیرند !!! 

امروز یکی از بچه ها تلفن زد و یک سایتی را معرفی کرد که گردانندگان آن دو کلمه از نام سه  کلمه ای شرکت ثبت شده من که پرسیان صنعت غذا باشد را به علاوه آرم شرکت من که یک سیب است برداشته و بر روی انجمن غیر قانونی و ثبت نشده خود گذاشته اند !!! 

ضمن خسته نباشید به این عزیزان دزد و بی مایه که حتی عُرضه ندارند یک نام و نشان برای خود دست و پا کنند از همین تریبون اعلام می کنم بنده هیچ سنخیت , همکاری , مراوده و ربط و مربوطی با این بیچارگان نداشته و حتی کفش شاگردانم را هم نمی دهم که واکس بزنند ( شما هم کفشتان را ندهید !!! )و از خداوند متعال یک جو عُرضه به علاوه یک مثقال عقل و خلاقیت برای ایشان مسئلت می نمایم . بنابراین بدانید و آگاه باشید نام شرکت ثبت شده من :  

گ

پَرسیان صنعت غذا( با مسئولیت محدود ) است  

ح ج 

چ

 .

بنابراین آن را با چیز دیگری اشتباه نگیرید .

به امید روزی که سرانجام همه باور کنند که مشاوره آموزشی با مشاوره مسکن و لاغری و ... تفاوت دارد و شعور دانشجوی ایرانی بالاتر از آن است که کلاغ زاغی را با طاووس اشتباه بگیرد !!!