خوشحالم که حالت اینقدر گرفته شد جوجه کلاهبردار ه ترسو!!!

 

 خوشحالم که حالت اینقدر گرفته شد جوجه کلاهبرداره دختر نمای ترسو!!!

 

 

امروز از ساعت ۱۶:۱۶ تا ساعت ۱۷:۲۳ یکی از همان کسانی که قسمت پایانی یادداشت ( آموزشگاههای پر آوازه ) را در موردش نوشته بودم از وبلاگم بازدید کرده بود و تعداد تقریباْ ۴۰ تا نظر چرت و پرت گذاشته بود !!! جالب اینکه از اسامی مستعار استفاده کرده و حتی جرات نکرده بود با نام واقعی خودش حرفش را بزند !!!

اسفند روی آتش را دیده اید ؟ یا روغن داغی که رویش آب بریزند ؟ همان طوری مثله پیرزنها ضجه زده بود !!!  از قدیم گفته اند حرف رو بنداز صاحبش برش می داره !!!

از وقتی که این وبلاگ را طراحی کردم تنها هدفم راهنمایی دانشجویان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی بود و حالا خوشحالم که نتیجه کارم اینقدر این کلاهبرداران ناشی را عصبانی کرده !!  

در آینده بیشتر در مورد روشهای کلاهبرداری و تقلب این گروهک های نوپا و کلاهبردار برایتان    می نویسم !!!  

 

 

 

مطمئن باشید من در راه آگاهی شما از هیچ کوششی دریغ نمی کنم تا این افراد بی صفت نتوانند وقت و انرژی شما را به سود خود هدر بدهند اما کوشش من به تنهایی کافی نیست و لازم است شما هم روز به روز بر آگاهی خود بیفزایید و قبل از اعتماد به هر از راه رسیده ای کمی پرس و جو کنید . 

 

تعدادی از نظرات داده شده در این باره را در ادامه مطلب ببینید .( در فصل بهار کاربران در این وبلاگ اجازه نظردهی دارند و سه فصل دیگر سال را فقط باید درس بخوانند ! ) 

یکشنبه 23 خرداد ماه سال 1389 ساعت 3:10 PM
مهناز  شاکری
به نظر من وبلاگ   جای تسویه حسابهای  شخصی نیست.

لطفا  با هم قرار ملاقات حضوری تنظیم کنید و سوء تفاهمات را برطرف کنید.

ضمنا  تقلبی  یا واقعی بودن هیچ  مشاور  یا  اموزشگاهی  از اول مشخص نیست. پس شما هم اینقدر جبهه  نگیرید.
پاسخ:
مهناز جان هیچ حساب شخصی در کار نیست . خوشبختانه تا به امروز که در خدمت شما هستم به هیچ کس بدهکار نبوده و اغلب به گردن این افراد حق هم دارم که از حق خود گذشته ام .
اگر وقت می گذارم و این مطالب را می نویسم به آن علت است که متاسفانه هیچ ارگانی در مورد شناسایی افراد و آموزشگاههای غیر مجاز و ثبت نشده اقدامی انجام نمی دهد . بنابراین دانشجویان که اغلب از ماهیت این افراد آگاه نیستند فریب خورده و فرصتهای طلایی زندگی خود را از دست می دهند . بنابراین طبق ضرب المثل :چو می بینی که نابینا و چاه است /اگر خاموش بنشینی گناه است سعی می کنم در ساعتهای فراغت خود به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی آگاهی بدهم .
ممنون از بازدید شما
  
یکشنبه 23 خرداد ماه سال 1389 ساعت 8:43 PM
نسرین
سلام خانم بهمنش
شما این افراد را از کجا می شناسید ؟
پاسخ:
سلام عزیزم
متاسفانه یکی دو نفر از اینها شاگرد خود من بوده اند و کلاْ این افراد سبب شدند تا من مجموعه ( آداب زندگی یک دانشجوی باکلاس ) را طراحی کنم .
راستش را بخواهید کمی وجدانم ناراحت است که نتوانستم در آن زمان که پیش من درس می خواندند تربیتشان کنم .  
یکشنبه 23 خرداد ماه سال 1389 ساعت 11:56 PM
مهدیه
ای ول خانم بهمنش
مثله همیشه شجاع و قوی . با بچه ها کلی حال کردیم ! دم شما گرم !!!
اگر لازم باشه ما همگی حاضریم تا کلک هایی که از طرف خورده ایم را برای بچه ها بازگو کنیم .
از تو به یک اشاره
از ما به سر دویدن 

دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1389 ساعت 00:05 AM
نسرین
سلام
همین الان مهدیه به من زنگ زد گفت بیام اینجا !!!
حالا فهمیدم کیه !!!
آره به یکی از دوستای من که قول ازدواج داده بود . یه سری از بچه ها  رفته بودن سر کلاسش انقدر استرس وارد کرده بود که کلاْ‌ بی خیال درس شده بودند .
منم حاضرم از دوستم بخوام بیاد و بلایی رو که این سرش آورده برای بقیه بگه .
راستی زن گرفت یا نه ؟
بچه ها اگه یه شماره ازتون گیر بیاره سرویستون می کنه از بس که زنگ می زنه میگه بیاد کلاسه من بیاد کلاسه من !!!
هیچی هم حالیش نیست

دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1389 ساعت 00:07 AM
امیر حسین
خوب بگید این کیه ما هم بفهمیم
دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1389 ساعت 08:47 AM
همون که چشماش یه کمی روشنه
                                              شاید یه قدری هم شبیه انه !!!!
  
دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1389 ساعت 2:29 PM
مهندس
والا اگه این همون باشه که تو ورامین تبلیغ می کنه اومد یه پروژه اصول طراحی واسه ما بنویسه گلاب به روتون زائید .  
دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1389 ساعت 5:00 PM
Gol Pesar
lotfan shomare  in agha ro bedin, man mikham, tnx
دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1389 ساعت 7:15 PM
مژده
آره منم می شناسمش از کنکور اومده بودیم بیرون خسته و کوفته گیر داده بود بیاین کلاس کنکور می خواستیم بزنیم تو سرش .
اینقدر نمی فهمه که کسی که کنکورش رو داده کلاس کنکور می خواد چیکار ؟
  
یکشنبه 30 خرداد ماه سال 1389 ساعت 6:08 PM
پوریا
این آدم نسبت به موفقیت و آمار قبولی های آموزشگاه شما حسادت میکنه.. چون نمیتونه خودش رو به موقعیت شما برسونه .تموم این نظریاتش یا بهتر بگم اراجیفش .نظریات ما نسبت به خودشه.
بهش پیشهاد میکنم که بر پی یه کار دیگه.توی این کار به جایی نمیرسه   فقط وقت و پول دانشجوها رو هدر میده.   
پاسخ :
بچه ها راستش زمانی که این مطلب رو می نوشتم اصلاْ فکر نمی کردم طرف اینقدر شاکی داشته باشه ! تا حالا بیش از دوازده نفر پیدا شده اند که ضربه های زیادی از طرف خورده اند و خیلی از آنها رو به دلیل کلمات قصار به کار رفته در آنها نتوانسته ام چاپ کنم ! اگر شما هم از او شکایت دارید برای من بنویسید تا در شکایتنامه نامتان را درج کنم . تصمیم دارم از طریق دانشگاه علوم و تحقیقات پیگیری کنم شاید آنها بتوانند جلوی جوجه محصلاشون رو بگیرند .