درصدهای یک دانشجوی مجاز اعلام شده صنایع غذایی با رتبه ۶۱۳ !

این هم درصدهای یک دانشجوی عالی و درس خوان در کنکور سراسری کارشناسی ارشد صنایع غذایی ۸۹ . 

بچه ها امسال رقابت کنکور بسیار شدید بود . درصدهای این دوست عزیز من نشان می دهد که وی با تکیه بر دانش خود در کنکور شرکت کرده و آن چه را که اموخته بوده ارائه کرده است . ای کاش زودتر با من اشنا می شد تا روشی را به او آموزش می دادم که بدون درس خواندن هم زبان و هم ریاضی حداقل سه درصد بزند .  

 

تکنولوژی هم فکر می کنم بیشتر از یک سوم تستها را بلد بوده و اینطور حدس می زنم که نمره منفی زیاد گرفته است . 

 درصدهای رتبه ۴۳۱۳ را که قبلاْ منتشر کرده ام یک بار دیگر مرور کنید . اگر به خاطر داشته او با اینکه اصلاْ‌ درس نخوانده بود و درصدهایش هم این نکته را نشان می داد ریاضی و زبان ۲۲/۲ زده بود !!!!  

این همان روش ها و تکنیکهای تست زنی است . شاید به خود بگویید که ۲۲/ ۲درصد با صفر مگر چقدر فرق دارد ولی من به شما می گویم که اگر صفر بزنید بهتر از آن است که سفید در کارنامه درج شود !!! چگونه ؟ 

ببینید اگر شما یک تست را درست بزنید و سه تست را غلط بزنید -۰- درصد می گیرید که این صفر خودش یک تراز دارد اما سفید هیچ ترازی ندارد و ریاضی و زبان دو درسی هستند که اغلب بچه ها در آن مشکل دارند . تکنولوژی - شیمی - میکروبیولوژی را همه می خوانند ولی کمتر کسی حریف ریاضی و زبان می شود بنابراین دو دهم درصد ریاضی هم رتبه شما را کاملاْ جابجا می کند چه برسد به ۲۲/۲ درصد ! یعنی این دو درس واقعاْ‌ تراز شما را به طور معجزه آسایی بالا می برند .  

من شاگردی داشتم که در همه علوم صنایع غذایی استاد شده بود و زبان را هم رسماْ تدریس می کرد . اما من خودم و او را کشتم تا یک ماتریس و یک کمی حد یاد بگیرد تا فقط ۱۰٪ ریاضی جواب بدهد اما زیر بار نرفت و ریاضی را سفید گذاشت و با رتبه ۴۸ شبانه دانشگاه تهران قبول شد در حالی که اگر فقط دو تا تست ریاضی حل می کرد و حداقل ۱۰-۹ درصد ریاضی می زد مطمئنم که روزانه قبول می شد . 

نتیجه در سهمیه آزاد
آخرین رتبه مجاز در سهمیه
رتبه داوطلب بدون سهمیه
رتبه داوطلب در سهمیه
نمره کل
گرایش
مجاز
803
 
۶۱۳ 
۵۳۹۱

 

لطفاْ شما هم درصدهای خود را برای عبرت دیگران بفرستید . من آن را بدون نام منتشر می کنم .  

نمره به درصد
نام درس
سفید 

زبان عمومی وتخصصی

۱/۱۱

ریاضیات

۴۹/۳۳

شیمی موادغذائی

۴۰/۰۰

میکروبیولوژی موادغذائی

۳۳/۳۳

تکنولوژی موادغذائی

۴۰/۰۰
اصول طراحی کارخانجات ومهندسی صنایع غذایی