درصدهای رتبه ۴۳۱۳ کنکور کارشناسی ارشد سراسری صنایع غذایی ۸۹!!!

این درصدهای یکی از دانشجویان سال سوم است که برای من فرستاده تا برای کسانی که ناامید از ادامه تحصیل هستند چاپ کنم !!! 

با تشکر از این دوست عزیز شما در ذیل شاهد یک افتضاح واقعی خواهید بود . ان شاءالله سال آینده دوباره درصدهای این دوست عزیز را چاپ می کنم و شما به صورت عینی معنی پیشرفت را خواهید دید . 

بنابراین اگر درس نخوانده در کنکور شرکت کنید احتمالاْ این درصدها در انتظارتان است .

نتیجه در سهمیه آزاد
آخرین رتبه مجاز در سهمیه
رتبه داوطلب بدون سهمیه
رتبه داوطلب در سهمیه
نمره کل
گرایش
غیر مجاز
803
4324
4313
2181

 

لطفاْ شما هم درصدهای خود را برای عبرت دیگران بفرستید . من آن را بدون نام منتشر می کنم . 

فایده دیدن این درصدها این است که حداقل متوجه می شوید تقریباْ بین ۶۰۰۰-۵۰۰۰ نفر در آزمون کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی شرکت می کنند . حالا راحتتر می توانید تخمین بزنید که کجای کارید ! 

نمره به درصد
نام درس
۲/۲۲

زبان عمومی وتخصصی

۲/۲۲

ریاضیات

۹/۳۳

شیمی موادغذائی

-۱/۳۲

میکروبیولوژی موادغذائی

۶/۰۶

تکنولوژی موادغذائی

۲۰/۰۰
اصول طراحی کارخانجات ومهندسی صنایع غذایی