مشاوره صنایع غذایی - taravat

با سلام. 
من فارغ التحصیل رشته ی صنایع غذایی از دانشگاه ازاد هستم.بعد از فارغ التحصیلی تصمیم گرفتم در رشته ی علوم تغذیه ادامه بدم.
اما با تحقیقات بسیار متوجه شدم این رشته تعداد متقاضی بالا و پذیرش کمی داره و احتمال قبولی من کم میشه.ضمن اینکه دروسی مثل بیوشیمی و مخصوصا فیزیولوژی برای من کمی نامفهوم بود.مشاوران بسیاری به من گفتن منطقی تر اینه که رشته خودم رو ادامه بدم.
1)الان دو دل شدم که ایا واقعا توی رشته ی خودم موفق تر خواهم بود یا نه!؟
لطفا در این زمینه من رو راهنمایی بفرمایید.
2)و سوال دیگه ای که ازتون داشتم اینه که اگر من بخوام سال اینده کنکور وزارت بهداشت یکی از گرایش های صنایع غذایی مثل بهداشت و ایمنی مواد غذایی رو شرکت کنم ایا احتمال قبولیش مثل رشته ی تغذیه پایین خواهد بود؟؟؟

3)برای کنکور ارشد صنایع غذایی اگر من تمام تکنولوژی ها رو نخونم و وقتم رو صرف پنج شش تا درس بکنم و اونها رو قوی کنم ایا احتما قبولی من پایین میاد؟؟؟

ممنون میشم بنده رو کامل راهنمایی بفرمایید.
با سپاس


سلام

١) بله کاملاً درست توجیه شده ای فقط رشته ی خودت را ادامه بده

٢) به دنبال راه حل میانبر نباش !

باید خوب و کامل درس بخوانی.

تمامی کنکورهای مربوط به رشته صنایع غذایی را شرکت کن .