مشاوره ارشد صنایع غذایی-

با سلام خدمت خانم دکتر بهمنش ممنون بابت این وبلاگ و راهنمایی های تان . 
من دانشجوی ترم 7 صنایع غذایی دانشگاه ..... هستم میخواستم ب\رسم که میتوانم امسال ارشد شرکت کنم ؟ با وجود اینکه خیلی از درس ها را نخوانده ام مثل: قندُ صنایع لبنی 1 و 2ُ کنسروُ اصول طراحیُ اصول مهندسی 2ُ شیمی مواد 2 - 

کدام آزمون آزمایشی شرکت کنم؟...... ؟ این ترم لبنی 1ُ کنسروُ شیمی مواد2 ُ اصول مهندسی2ُ رو دارم ولی قند و اصول طراحی وو تجزیه موادو کنترل کیفی رو ترم بعد دارم. می خواستم اگه امکان داره راهنماییم کنید. با تشکر 


سلام عزیزم

واقعاً برنامه ریزی ات برای پاس کردن دروس بد بوده است . اینهمه درس مهم برای دو ترم آخر ؟؟؟

شیمی هایت را تا ترم ٧ پاس نکرده ای ؟!

عزیزم شما هم در کنکور آزاد و هم در کنکور سراسری ثبت نام کن هرچند به کنکور سراسری امسال نخواهی رسید اما ممکن است در آزاد امسال نتیجه بگیری .

امسال در آزمونی شرکت نکن ولی هر مبحثی که خواندی تستش را بزن.