مشاوره ارشد صنایع غذایی - الهام

سلام
من میخوام اطلاعاتی راجع به ارشد صنایع غذایی گرایش مهندسی کسب کنم اما متاسفانه جایی رو پیدا نمیکنم که بتونم اطلاعاتی که میخوام رو بدست بیارم میخواستم راجع به  

1- بازار کارش و اینکه کلا این گرایش بیشتر تو چه زمینه اییه بدونم
2- و اینکه من تو خرید منابع ارشد واقعا گیج شدم من جزوه ها و کتاب تست های مختصرو مفید میخوام اما نمیدونم تو هر درس کدوم کتب و کدوم انتشارات خوبه
3- و اینکه من زبانم ضعیفه میخواستم بدونم تو این مدت کم برای تقویت بیشترش چیکار کنم کلاسای کنکور ارشد بیشتر کمک میکنند یا کلاسای موسسات؟
4- و البته برای یه جلسه مشاوره خصوصی باید چیکار کنم؟
متشکرم
   

 

سلام 

1- در مورد بازار کار طیف گسترده ای را پوشش می دهد و معمولا  گرایشها خیلی فرق ندارند ( پارتی یا زرنگی مهمتر است ) 

 2- سعی کن جزوه بخوانی نه کتاب  

3- کلاس نرو و کتاب آقای جزایری یا مسیحا را بخوان . این رشته به کلاس کنکور نیاز ندارد اما مشاوره بد نیست. 

4- به زودی اعلام می کنم .