ارشد صنایع غذایی / خانم نون

سلام خانم بهمنش..امیدوارم سال خوبی داشته باشید.. 
دوره کارشناسی شیراز بودم..سال اول به خاطر درصد پایین تکنولوژی قبول نشدم 
مطمین بودم امسال با دو ماه خوندن رتبه خیلی خوبی میارم..البته به نظرم کنکور امسال سخت تر بود..دیگه دوس ندارم شیراز درس بخونم!! از طرفی اصفهان هم دانشگاه خوبیه و هم نزدیک...خیلی دلشوره دارم که اصفهان (روزانه) قبول شم...با درصدایی که بچه ها تو سایت گذاشتن ناامیدتر شدم!!دوس دارم با قاطعیت بهم بگید با این درصدا تصفهان میارم؟؟؟؟ 
اگه میشه لطف کنید جواب رو به ایمیلم بفرستید و منتشر نشه..متشکرم 
سلام
عزیزم اتفاقاً باید نامه ات را منتشر کنم !
دلشوره چرا؟؟؟؟؟؟ از الان برای دانشگاهت نقشه کشیده ای ؟؟؟؟ بگذار رتبه ات بیاید !!!! بعد مختاری هرجا دلت خواست را انتخاب کنی ، درصدهایت که خیلی عالی بود ، به کار بقیه هم کار نداشته باش ، هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد !٠