رتبه یک آزاد و سراسری کنکور ارشد صنایع غذایی




در مورد شاگرد خوبم هانیه باید بگم ایشون دو تا رکورد ثبت کردند :


اول اینکه هم در آزاد و هم در سراسری رتبه یک شدند و این موفقیت تا امروز بی سابقه بوده 


دوم اینکه من تا حالا چنین تراز بالایی رو ندیده بودم 


اگر کسی تراز بالاتری سراغ داره با سند اعلام کنه 


امسال من و هانیه ترکونیدیم !


امیدوارم روزی برسه که خبر موفقیت شما خواننده ی عزیز رو اعلام کنم !




با سلام خدمت سرکار خانم بهمنش عزیز.امیدوارم همیشه پایدار و سلامت باشین والبته موفق.


طبق فرمایشتون میخواهم درصد های آزمون آزاد رو براتون بفرستم تا بچه های دیگه هم که سال دیگه قصد قبولی تو ارشد رو دارن ازش استفاده کنن.

ضمنابه این وسیله از زحمات شما استاد عزیز هم تشکر میکنم.

امیدوارم همه بچه ها با کوشش و توکل به خدا به همه اون چه که میخوان برسن.

کارنامه سراسری:

زبان. ۲۱.۱۱٪

ریاضی سفید

شیمی مواد۶۴٪

میکروب ۷۷.۳۳٪

تکنولوژی ۵۱.۱۱٪

اصول طراحی ۵۰.۶۷٪

نمره کل ۹۸۲۴

رتبه بدون سهمیه ۱


کارنامه آزاد :

زبان ۴۰٪

شیمی ۴۶٪

میکروب ۷۶٪

اصول نگهداری ۴۵٪

تکنولوژی ۵۸٪

مهندسی ۶۰٪

تراز کل ۹۶۵۶

رتبه  1