مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی- سمیرا

سلام خانم بهمنش 
امیدوارم این دفعه به من هم جواب بدید 
من تازه قارغ التحصیل شده ام و سال گذشته بدون این که برای کنکور حتی یک کلمه درس خونده باشم رتبه ی 376 شدم و پردیس تبریز قبول شدم اما نرفتم. 
الان یک سری منابع برای کنکور تهیه کردم ولی نیاز به راهنمایی دارم. 
شیمی مواد غذایی کتاب دکتر فاطمی و جزوه دکتر فرهوش دانشگاه فردوسی و پارسه را دارم اما نمیدونم کدوما بخونم 
اصول نگهداری جزوه دکتر ایاسه دانشگاه تبریز 
اصول مهندسی و اصول طراحی جزوه دکتر شاهدی دانشگاه اصفهان 
کنسرو جزوه دکتر شهیدی دانشگاه فردوسی 
کتاب میکروبیولوژی جامع دکتر فرهمند فر و جزوه پارسه، به نظر شما کدوم بهتره؟ 
کتاب جامع روغن دکتر فرهمند فر 
غلات دکتر کدیور و جزوه دکتر اعلمی 
لبنیات جزوه دکتر خسروشاهی دانشگاه ارومیه 
ریاضی پارسه 
من با کمک منابعی که شما به دوستان معرفی کرده بودید این منابع را تهیه کردم اما نیاز به برنامه ریزی دارم 
ممنون میشم کمکم کنید


سلام

جزواتت خوب هستندآنهایی که زیرش را خط کشیده ام بخوان . به شرطی که بتوانی همه اش را بخوانی .

برای دریافت برنامه تلفن بزن.