مشاوره ارشد صنایع غذایی - رومینا

سلام خانم بهمنش، من دانشجوی ترم اول رشته ی صنایع غذایی در دانشگاه تبریز هستم ،از اونجایی که اهل تبریز نیستم و در دوران دانشجویی خانه اجاره کرده ام فرصت زمانی زیادی دارم وتصمیم دارم که برای کارشناسی ارشد از حالا برنامه ریزی کنم تا بتونم رتبه ی لازم جهت قبولی در دانشگاه تهران رو بدست بیارم هرچند سعی میکنم طی٣/٥ سال کارشناسیمو تموم کنم تا زمان کم نیارم ولی هدف اصلیم اینه که بتونم پذیرش بگیرم حالا از شما میخوام که لطفاً منو راهنمایی کنید که برای ازمون ارشد چیکار کنم ؟ و اگه بخوام اپلای بگیرم در مقطع ارشد بهتره یا دکتری ؟ در مورد مقاله نوشتن و یا درست کردن پوستر به طور کلی هر کاری که راهمو برای گرفتن اپلای و ترجیحاً found هموارتر میکنه هیچ نظری ندارم و نیاز دارم کسی راهنماییم کنه ؟ همچنین من با وجود علاقه ای که به این رشته دارم نمیدونم اینده ی اون چطور هستش و فکر میکنم بهتر باشه شانسم رو در ازمون علوم پایه ی پزشکی تهران برای کسانی که کارشناسی دارند امتحان کنم هر چند که خیلی امید ندارم ولی ذاتاً به درس خوندن علاقه ی زیادی دارم و اگر روی اون هدف گذاری کنم تمام تلاشمو میکنم .معدلل دیپلمم ١٩.٨٣بوده ممنون میشم که منو راهنمایی کنید باتشکر

سلام

عزیزم علاقه ات به درس خواندن عالی است !

برای پذیرش بعد از ارشد به نظر من بهتر است اما باز بستگی به کشور مبدا دارد. مالزی و هند و ...اینجور جاها نرو دانشگاههای ایران بهتر هستند . 

معدلت را بالا نگه دار.

مقاله هم خوب است.

یک نکته را هم فراموش نکن ! از دوران دانشجویی و جوانی هم لذت ببر.