مشاورهارشد صنایع غذایى - محمد

سلام خانم بهمنش عزیز
لطفا این نامه رو چاپ کن و مثله نامه های قبلیم بایگانی نکن ،
بذار بچه ها درست راهنمایی بشن !!!
دوستان و خوانندگان وبلاگ خانم بهمنش ، باید یه حقیقتی رو بهتون بگم ، من معدل لیسانسم به زور ١٤ بود و اصلا کوچکترین علاقه ای به این رشته نداشتم ، توی دانشگاه آزاد دورافتاده که خودتون حتما بهتر کیفیتش رو حدس می زنید درس خونده بودم .
یه بار که داشتم توی اینترنت دنبال جوک می گشتم خیلی اتفاقی وبلاگ رو دیدم ، برای مسخره بازی چند تا پیام فرستادم و باید اعتراف کنم ادبیات نامه هام هم خیلی خوب نبود ! اما در کمال ناباوری چند روز بعد دیدم خانم بهمنش نامه هام رو ویرایش کرده و خیلی دقیق و باحوصله حتی جوابمو نوشته !!!! بعد چند تا نامه با اسامیه مختلف فرستادم راستش خجالت می کشیدم با اسم قبلیم نامه بدم ولی باز هم خانم بهمنش جواب داد !!!!
سرتون رو درد نیارم توی آزمونهای هفتگی ثبت نام کردم و باید اعتراف کنم سر آزمونها خانم بهمنش حسابی سختگیره !!! یه امتحان کامل فقط در مورد بستنی !!! یکی فقط در مورد استریفیکاسیون !!!! یک ازمون مخصوص میکروبیولوژی غلات !!!! خلاصه امسال با رتبه ٢٠٥ دانشگاه شاهرود قبول شدم روزانه !
توصیه می کنم جاهای دیگه وقتتون رو تلف نکنید که فقط دنبال پولن ، یا اگر دنبال پول هم نباشن کار بلد نیستند ،
مرسی که متن منو خوندید ، روشهای خانم بهمنش رو عمل کنید ، معجزه است !


سلام عزیزم 

شما خودت پر تلاش بودی . کاش درصدهایت را مىفرستادی