ارشد صنایع غذایی - زینب

سلام خانم بهمنش عزیز من میخوام برای ارشد دانشگاه دولتی بخونم دومین بار است بهتون نامه میدم چند سوال ازتون داشتم

1 به نظر شما رشته صنایع غذایی شرکت کنم برای ارشد یا رشته های وزارت بهداشت بهداشت مواد غذایی بهتره یا ایمنی مواد غذایی از نظر بازار کار میگم خودم برای تغییر رشته تردید دارم راهنماییم کنید

2 برای ارشد صنایع غذایی من کتاب تست ... را دارم با جزوههای ... برای رتبه تک رقمی دولتی همین جزوهها کافی است یا جزوه های دیگری هم باید بخونم اگر لازم است بهم معرفی کنید بری تکنولوژی جزوههای ... خوب هستند ریاضی از روی این جزوات خوب است یانه

3کتاب تست .... بهتره یا کتاب تست 22سال ارشد ... ؟

4 زبان تخصصی جزایری نوشته است مهندسی شیمی صنایع غذایی این کتاب رو بگیرم یا کتاب زبان دیگری رو پیشنهاد میکنید ببخشید که براتون طومار نوشتم ممنون میشم جواب سوالاتم رو بدید منتظرم مرسی زینب هستم


سلام

١)؟شما کلیه ی کنکورهای صنایع غذایی را شرکت کن .

٢)تمام جزوه هایت خوب هستند اما برای ریاضی جزوه یا کناب راحتتری پیدا کن .

٣)دومی را نمی شناسم اولی خوب است .

٤) زبان تخصصی ویژه دانشجویان صنایع غذایی کشاورزی را بگیر نه مهندسی شیمی . اینها فرق دارند .