مشاوره ارشد صنایع غذایی - امیر حسین

سلام وقت بخیر خانم بهمنش
خیلی خوش حالم که سایت شما رو پیدا کردم ....خیلی توی اینترنت گشتم تا یه راهنمای خوب مثل شمارو پیدا کنم 

من ایمیل دادم جواب ندادین
my information:
{ کارشناسی دانشگاه آزاد بروجردم-ورودی92 -الان ترم 4تموم شده-معدلم(معدل کل) تقریبا نزدیک 18}

در مورد منابع پرسیده بودم.....بعدش رفتم ستون منابع وب سایتو نگاه کردم+نظرات یه چیزایی دستگیرم شد ولی احساس می کنم اطلاعاتم ناقصه...
چون بعضی اطلاعات با هم همخوانی نداشت مثلا مطلب مال سال89 الان سال 94 بعضی منابع قدیمی شدن یا بهتر از اونا اومده
مثل:
شیمی مواد آقای فاطمی که توی نظرات بعدی گفته بودین "قدیمی و سخته" به جاش: شیمی استاد هماپور(پارسه) تهیه کنیم.

می خواستم یه لطفی کنید اگه ممکنه...((یه لیست جدید از منابع بزارید تو سایت)) چون واقعا نمیدونم برای هر درس دقیق چنتا جزوه و کتاب باید مطالعه کنم هنوزم هیچ کتاب یا جزوه ای نگرفتم.

با چنتا از دوستام می خوایم شروع کنیم از *مهر* بخونیم به نظرتون خوبه؟.....لطفا در مورد اینکه هر ترم یا هر ماه چه کتابا یا جزواتی رو بخونیم هم راهنماییمون کنید.
(ببخشید که به جای پیام طومار نوشتم!)


سلام

پیرم یک کتاب خوب هیچوقت قدیمی نمی شود ! آیا تا به حال شنیده ای که گلستان یا بوستان قدیمی شده باشد ؟

البته سلیقه ی طراحان تغییر می کند . کتاب آقای دکتر میر منو چهر حامدی کاملترین کتاب شیمی مواد غذایی است کهتا به حال دیده ام اما خواندنش کار سختی است و بهتر است همان جزوه ی استاد ارجمند ، هماپور را بخوانید .

سراغ جزوات مدرسان شریف نروید که برای رشته صنایع غذایی اصلا جواب نمی دهد .