مشاوره صنایع غذایی - صاحبه

سلام من رتبه 8 دانشگاه ازااد علوم تحقیقات امسال رو اوردم از جزوه های علوم تحقیقات هم استفاده نکردم. من از جزوه های پر از غلط مدرسان در اوایل کار استفاده کردم و بعد از پی گیری های بسیار زیاد نه پول من رو پس دادن و نه جزوه هارو تصحیح کردن در نهایت مجبور شدم دوباره جزوات پارسه رو تهییه کنم. قصدم تبلیغ یا تخریب هیچ موسسه ای نیست فقط اینکه نمیخوام باقی بچه های پشت کنکوری مثل من فریب تبلیغات مدرسان شریف رئ بخورن و پولشونو اینطوری حروم کنن جدای از استرسی که بهت میداد و وقتی از موسسه خواستم پولمو پس بدن گفتن ما کاری نمیکنیم برو هرکاری دوست داری بکن. از شما هم بابت راهنمایی هاتون متشکرم. ضمنا با رتبه 130 سراسری بنده شبانه فردوسی درس میخونم . درصدهامو هم برای استفاده در اینجا قرار میدم.
زبان 4.44 ریاضی : سفید میکروب: 58.33 تکنو: 49.63 طراحی: 65.28


سلام

در صورت پاسخ موسسه ی مربوطه در اینجا منتشر خواهد شد .