مشاوره صنایع غذایی - زینب

سلام خانم بهمنش عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه/راستش من به شدت به مشاوره شما نیاز دارم من فارغ التحصیل سال 93 ام/تا چند وقت پیش به نظر ودم خیلی خوب واسه ارشد میخوندم اما ی موقعیت کاری تو شهر خودم واسم پیش اومد (مسول فنی شرکت بسته بندی مواد غذایی)به خاطر همین هم مدتی نزدیک یک ماه از درس خوندن فاصله گرفتم واقعا الان سردوراهیم نمیدونم چکار کنم از ی طرف از درس خوندن سرد شدم از طرفی نگران اینم که خوب کار تو کارخونه که دولتی نیست ممکنه دوسال کار کنم بعدش بگن برو اونوقت من هم ارشدمو از دست دادم هم کارو و از طرف دیگه الان کار گیر کسی نمیاد به نظرتون چکار کنم درس بخونم یا برم سر کار این هم بگم که من جز دانشگاه دولتی جای دیگه ای نمیخوام درس بخونم با این توضیحاتی که بهتون دادم پیشنهادتون چیه خواهش میکنم اگر ممکنه زود جواب بدید چون واقعا منتظر جواب شما هستم


سلام

به نظر من درس بخوان

این کارها زیاد پیش میاد اما برای درس خواندن دیر می شود . ممکن است ازدواج کنی یا وقفه بیفند و دیگر درس نخوانی یا بخوانی ولی یاد نگیری . 

به نظر من درس ارجح است این کار موقتی است .