مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - یگانه

سلام خانم بهمنش من اولین باریِ که با وبلاگ شما آشنا شدم... راستش من قرار نبود برای ارشد امتحان بدم اما برنامه ی دیگه ای که داشتم بنا به دلایلی کنسل شد و الآن میخوام برای ارشد بخونم... من فارق التحصیل سال ۹۳ ام و واقعا هیچ شناختی از درصد قبولی خودم ندارم و در عین حال واقعا میخوام علوم تحقیقات یا علوم دارویی قبول شم...
معدل کلم ۱۵ بوده و آیت الله آملی کارشناسی رو گذروندم... واسه قبول شدن تو علوم تحقیقات امیدی هست؟
چه کتاب ها و جزوه هایی رو بخونم؟ چجوری میتونم از مشاوره شما بهرمند شم؟
یه سوال دیگه اینکه برای انتخاب رشته نمیدونم به ترتیب کدوم از این موارد رو انتخاب کنم علوم مواد غذایی یا فناوری مواد غذایی یا زیست فناوری 
ممنون از سایت خوبتون


سلام از آشنایی با شما خوشبختم

باید جزوات علوم و تحقیقات را بگیری . من می توانم آنها را در اختیارت قرار بدهم .

برای مشاوره می توانی همه روزه از ساعت ١١ تا ١٦ با شماره های ٠٩٣٧٣٠٣٠٨٣٧ و ٠٢١٧٧٨٠٩٧٥١ تماس بگیری

مشاوره ، آزمون و برنامه ریزی انجام می دهم .