مشاوره ارشد - تارا

سلام 
امیدوارم حالتون خوب باشه  

..................................... 
تو تکمیل ظرفیت هم پردیس دانشگاه تهران قبول شدم اما نمیرم 
ازتون چند تا سوال دارم 
من تا الان تقریبا نصف میکروب و شیمی مواد و زبان پارسه رو خوندم و دروس دیگه رو پراکنده میخونم 
این باعث نگرانیم میشه که نمیتونم تمرکز کنم و از رو برنامه پیش برم 
دلم میخواد امسال حتما قبول بشم و واقعا تلاشم رو میکنم ولی این عدم تمرکز داره کار دستم میده . به نظرتون تمرکزم روی کدوم درسا بذارم ؟؟. میتونم امسال به قبولی روزانه فکر کنم ؟؟؟ میتونم روزی تا 5 6 ساعت بخونم اگه تمام فکرم رو درس باشه... نگرانیم وقته ... فکر میکنم خیلی وقتم کمه .... کمکم کنید توروخدا.. 
سلام 
عزیزم باید بیشترین وقت را روی تکنو بگذاری ، پراکنده خوانی صحیح نیست.
اگر نمی توانی از روی برنامه پیش بروی شاید برنامه ریزی ات اشکال دارد و قابل اجرا نیست
به هر حال نگرانی معنا ندارد .
اگر دوست داشتی تماس بگیر تا روشهای درس خواندنت را مرور کنیم .٠