مشاوره ارشد صنایع غذایی - محمد مهدی

دوستانی که برای کنکور ارشد درس می خوانی. یا هنوز شروع نکرده اید 

می خواهم شما را با روش جادویی خانم بهمنش آشنا کنم

روشی که در آن تا روز کنکور چند بار درسهایتان را دوره می کنید !

من در جلسه ی کنکور مضطرب بودم که نکند کم درس خوانده باشم ولی قبل از شروع آزمون مشاهده کردم که هیچکس حتی یک دورش را کامل نخوانده بود و نیم ساعت پس لز شروع آزمون ٨٠٪ بچه ها برگه هایشان را دادند و رفتند برای سال بعد اما من و چند تا دیگه از شاگردای خانم بهمنش حتی داشتیم وقت کم می آوردیم

در مورد روش و آزمونهاشون باید بگم فوق العاده است و حتی وقتی صد درصد مطمئنی که یه جایی رو کامل بلدی خانوم بهمنش یه آزمون ازت می گیره که می فهمی اشتباه می کردی و خوبیش اینه که این اتفاق قبل از کنکور برات میفته و چون خصوصی باهات ن کار می کنند اینقدر باهاشون صمیمی میشی که کوچکترین مانع درس خوندنتو بهشون می گی و ایشون برات حلش می کنه ، واسه همیمنه که همه بعد از قبولی قبل از مامانشون به خانم بهمنش خبر میدن ! 

در مورد روشهاشون خودتون پیگیری کنید تو دنیا تکه !

سلام

عزیزم شما نتیجه ی زحماتت خودت رو گرفتی