مشاوره ارشد-اسرا

سلام خانم بهمنش خسته نباشید 
خواهشا جواب بدید 
من تا الان کتاب خوندم خواستم بدونم اگه از آذر شروع کنم به خوندن جزوه میرسم؟جوری که بتونم دو بار بخونمشون اگه نه بگید تا برنامه رو عوض کنم چون همش استرس اینو دارم و تو فکرم 
به نظرتون این جزوه ها کافیه 
لبنی خسروشاهی،غلات کدیور،طراحی ومهندسی شاهدی وکلباسی،شیمی حامدی،روغن گلمکانی،قند بهزاد ،کنسرو معینی،نگهداری معین،میکروب قدوسی یا فخری شهیدی+جزوات پارسه 
به نظرتون به جز شیمی فاطمی دمان رو هم بخونم؟ 
تست زنی رو کی شروع کنم و یه کتاب خوب معرفی کنید. 
به نظرتون شیمی دمان رو هم بخونم ؟و اینکه امید به قبولی و رتبه خوب هست؟؟؟ 
خواهشا جواب بدید واقعا استرس دارم
سلام
 زیاد هم هست !
دمان و فاطمی را نخوان و به جای ان شیمی هماپور را بخوان.
استرس بیمعنا است 
هر مبحثی که مسلط شدی تستش را هم بزن .
کتابی بخر که تستهای کنکور سالهای گذشته را جواب داده باشد .