مشاوره صنایع غذایی خانم بهمنش

سلام خانم بهمنش

یک نکاهی به این صفحه ....بیندازید .


سارا جان سلام

نمی دانم نظر شخصی ات راجع به این صفحه چیه ولی برای اینکه هم شما و هم بقیه در جریان کار این اقا قرار بگیرند توضیحاتی را می نویسم .

اقای مسعود قاسمی متولد سال ٦٦ در نیشابور است.

 نامبرده سه سال پشت کنکور مانده است و در این مدت هم بسیار به من نامه نوشته و کمک خواسته است .

وبلاک این اقا از وبلاک من قدیمی تر است ولی هیچ وقت نتوانسته صفحه اول گوگل قرار بگیرد زیرا بازید کننده ای ندارد و اگر با دقت بیشتری وبلاکش را ببینید متوجه می شوید که در سالهای اخیر رویکرد وب نویسی اش تغییر کرده و سعی در تقلید شیوه ی من یعنی جوابدهی به سوالات بچه ها دارد در صورتی که قبلا کارش فقط کپی پیست صفحات دیگران بود !

همچنین اگر بیشتر در نامه های به اصطلاح ارسال شده به ایشان دقت کنید متوجه می شوید که اغلب این نامه ها را خودش برای خودش می نویسد !!!! و خودش از مطالب خودش تعریف و تمجید می کند !!!!

در ادامه تعدادی از نامه های اخرش را که برای من فرستاده بود و جوابهای خودم را دوباره منتشر می کنم تا بهتر متوجه شوی که چرا به من حسادت می کند :( کلیه ی نامه هایش در ارشیو همین وبلاک موجود و قابل دسترسی است ) و همین نامه ها دروغ کویی اش را ثابت می کند زیرا در آن صفحه اینطور نوشته که :

"با بررسی توی محیط مجازی درباره مشاوره ارشد صنایع غذایی یکی از وبلاگهایی که نظرم رو جلب کرد بررسی کردم سوال داوطلب ومشاور رو از توی وبلاگ ایشان برداشتم جواب صحیح رو هم خودم زیر پاسخ مشاور به رنگ آبی نوشتم"

یعنی این اقا اینطور وانمود کرده که داشتم وبلاکها رو بررسی می کردم که این مشاور رو دیدم درصورتی که از بس خودش به من نامه نوشته بود و راهنمایی خواسته بود منو کلافه کرده بود ولی اینجا خودش رو یک صاحب نظر جا می زنه که وبلاکها روکارشناسانه بررسی می کنه !!!!! واقعا که کارهای بجه ها خنده داره.


اخرین نامه های مسعود حسود به من :

جمعه 19 خرداد ماه سال 1391

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مسعود

بابا خانم بهمنش یکم معرفت بخرج میدادی آدرس وبلاگم رو هم میگذاشتی:

اینم لینک تحصیلات تکمیلی :

در ضمن به درصدهای سال 91 دقت کنید این نشون میده برخلاف نظر تمام دوستانم و حتی شما خانم بهمنش میشه زبان و ریاضی رو کنار گذاشت و رتبه خوب هم آورد. درسته اگر 10-15 درصد زبان زده بودم رتبم تک رقمی میشد ولی این رو هم باید در نظر گرفت که برای منی که زبانم ضعیفه، زدن 10 درصد زبان یعنی صرف زمان زیادی برای زبان و کاهش کیفیت دروس تخصصی و در نهایت هم اگر زبان می خوندم در زمان آزمون فرصت تست زنی نداشتم، چون من زمانی که تستهای تخصصی رو تموم کردم 5 دقیقه بعد برگه ها رو جمع کردند.

خانم بهمنش لطفا نظر بدید تا همه از نظراتتون استفاده کنیم.


سلام مجدد خانم بهمنشوبلاگ شما یک کمبود اساسی در ارتباط با داوطلبان ارشد داره و اون هم بررسی کامل گرایشهای مختلف ارشد هست.هرچند برای من الان ارزش آنچنانی نداره (چون انتخاب رشته محل گذشته) ولی برای داوطلبان سالهای بعد لازمه.لطفا مانند باقی سایتها و وبلاگها دچار فرآیند کپی نشوید و از زبان اساتید صاحب نظر تک تک گرایشهای ارشد رو بررسی نمایید، نیازی نیست همه را با هم همزمان بررسی کنید هر یکی دو هفته یا هر ماه یم گرایش رو بررسی کنید کافیست.

در ضمن دانشگاهها و اساتید اونها رو هم بررسی نمایید.


جواب من :

 سلام

آن وقت اساتید محترم همش به من می کویند جرا بجه ها رو کتک می زنی و لت و پار می کنی !!!

مسعود خان الان که دارم با شما صحبت می کنم خیلی دارم خودم را کنترل می کنم !!!

خوش تیب !!! از سال ٨٤ داری وبلاک می نویسی ! من چه وظیفه ای دارم برای وب شما تبلیغ کنم وقتی نظراتت را قبول ندارم ؟ وقتی هم که لطفی که وظیفه ام نیست انجام نمی دهم به من می کویی بی معرفت ؟؟؟

سه سال پشت کنکور ارشد مانده ای باز هم از رو نمی روی به بقیه توصیه می کنی زبان و ریاضی نخوانید !!! توی وبلاکت هم مدام این را تکرار کرده ای . سالی ١٠ ساعت زبان می خواندی الان یه جیزی بلد بودی .

حالا شما فوق لیسانس بخوان وقتی دو زار زبان بلد نیستی خودت کلاهت را قاضی کن مدرکت جه ارزشی خواهد داشت ؟

این هم از توصیه زمان بندی ات !!! وقت کم آورده ای !!!

در مورد بررسی کرایشها جشم !!! فرمایش دیکری نداری ؟

اکر دستور دیکری هم داری بکوها !!! رو در وایسی نکن !!!

وقت کنم بررسی می کنم اما من به شاکردان خودم مشاوره شهر و کرایش می دهم ولی در وب انجام نداده ام زیرا وظیفه ای ندارم !!! اما انجام می دهم .

در انتها عکست را منتشر می کنم تا معروف شوی . زبان بخوان .