مشاوره ارشد صنایع غذایی - شیوا

با عرض سلام و احترام
خانم بهمنش من دانشجوی ترم 7 هستم (دانشگاه علوم دارویی) و از اول مرداد شروع به درس خوندم کردم.منبع مطالعه ام فقط .... هست و برای دروس ریاضی و اصول مهندسی هم کلاس میرم. 

۱- منبع مطالعه ام خوبه؟ یا باید منابع دیگه ای هم بخونم ؟
۲- در مورد تکنولوژی ها خیلی مشکل دارم و خوندنشون خیلی برام سخته و احساس میکنم سرعت مطالعه ام خیلی پایینه و وقت نمیکنم تا کنکور تمام تکنولوژیهارو بخونم و دوره هم کنم
۳- آیا میتونم یکی از تکنولوژی هارو حذف کنم؟
۴- شما چه روشی رو توصیه میکنین برای خوندن تکنولوژی ها ؟
ممنون میشم که راهنماییم کنین
با تشکر
  

سلام 

1- برای شروع خوبه ولی بعد از اتمام آنها جزوات اساتید طراح را هم بخوان. 

2- به خودت تلقین بی خود نکن ! اینها را یک دور خوانده ای در دانشگاه و امتحان هم داده ای !!! برای قبولی در ارشد باید تمام کارهای سخت را انجام بدهی . 

3- خیر نمی توانی تکنو ضریب چهار دارد و مهم است . 

4- الف - تمرکز 

ب- تمرکز 

ج- تمرکز

د- دوره ی زیاد   

ه - رفع اشکال مستمر , تا یک صفحه را کامل متوجه نشده ای سراغ صفحه ی بعد نرو .