ارشد صنایع غذایی - سارا

سلام خانم مهندس.سال نو مبارک ممنون به خاطر وبلاگ مفیدتون. 
من خیلی برنامه ریزی کرده بودم واسه ارشد که بتونم از آزاد تهران قبول شم....اما مشکل خانوادگی داشتم انقد فکرم ناراحت بود که نتونستم درس بخونم(مشکل جدی با همسرم).با آقای عین هم مشورت کردم ایشون گفتن اگه یه کتاب جامع یا کتاب تستی رو کامل با توضیحات بخونم میتونم از تهران یا از شهرای نزدیک قبول شم البته میدونم تهران قبولی خیلی سخته...حالا من چیکار کنم تو این 50 روز باقی مونده؟که حداقل بتونم از قدس قبول شم.
سلام
عزیزم کاش از ایشون می پرسیدی تا حالا چند تا از کسانی که ازش مشاوره گرفته اند با این روش تهران قبول شده اند !
عزیزم تهران قبول شدن آزاد به این راحتی ها نیست !!!! 
در این ٥٠ روز :
١- خودت را ریلکس کن
٢- به مشکلات فکر نکن
٣- دروسی را که فکر می کنی در آنها قوی هستی انتخاب کن و جزواتی را که در آن زمینه داری مطالعه کن
٤- میکروبیولوژی ، بخش باکتریها را عالی بخوان
٥- شیمی مواد بخش کربوهیدرات و پروتئین را عالی بخوان
٦- قسمتهای حفظیه اصول مهندسی را دو روزه بخوان ( مسئله ها را کنار بگذار )
٧- اصول طراحی پارسه را یکروزه بخوان
٨- آزمون روغن مشکل خواهد بود
٩-نمونه سوالات ده سال اخیر با جواب تشریحی را دارم ، بخر و بخوان .