واکنشها به نوشته ام به مناسبت ٨ مارس

دوستان عزیز در واکنش به نوشته ام به مناسبت ٨ مارس  نامه ای از طرف دو نفر تازه کار دریافت کرده ام ( نمی گویم وبلاگ نویس چون در کارشان خلاقیتی ندارند و از پایه و اساس روش مشاوره ای من را کپی برداری کرده اند  ) که چون قول داده بودم برای شما منتشر می کنم :( حروف ایتالیک نامه ی آنها و حروف بولد جواب من است )
من ف-عین نویسنده وبلاگ .... هستم، متاسفانه شما با زیر با گذاشتن شئونات اخلاقی هر چی می خواهید در مورد بنده و اقای ... میگید، 

-لطفاً به حداقل یک مورد اشاره کنید

این در حالیه بنده به عنوان نویسنده اصلی وبلاگ هیچ نظری که حاوی توهین به شما بوده رو در وبلاگ تایید نکردم، . 
می گویند حرف رو بنداز صاحبش برش می داره !!! 
من که از هیچ کسی اسمی نبردم !!! چرا اصلاً فکر می کنی حرفهای من به تو مربوط می شده ؟
اینکه نظرات توهین آمیز را تائید نمی کنی یک وظیفه است و لطفی است که در حق حرفه ی خودت می کنی چون درج توهین در وبلاگ عواقب بدی برایت خواهد داشت .
در ضمن خانم محترم من نه شما رو میشناسم و نه به عنوان دانشجوی دانشگاه تهران که نماد اموزش عالی کشور هست، شان خود را اونقدر پایین میارم که با شما کل کل کنم،
-پس الان داری چه کار می کنی ؟ این کل کل نیست ؟ برای چه نامه نوشته ای ؟ اینها که مطرح کرده ای سوال درسی است ؟ تو منو نمی شناسی ؟! یه کم فکر کن ! دوستت میم - میم حتی تو دفتر من فرم استخدام پر کرده و حداقل ده بار به دفتر من امده و ازم جزوه گرفته .
با این حال عجله نکن ، کم کم منو می شناسی و آنوقت از این طرز حرف زدنت با من پشیمان می شوی !
البته اگر اصرار داری به دانشگاهتان می آیم ، من مشکلی ندارم اگر اصرار داری می آیم و در حضور رئیس گروهتان بیشتر با هم آشنا می شویم البته چند نفری  از دخترها و خانواده هایشان هم هستند که خیلی دوست دارند همراهم بیایند ! 

- چه برسه به این که بخوام برای وبلاگ شما نظر بزارم و بگم اگه مردی نظر من رو ثبت کن 
- اگر تو اون نامه را ننوشتی چرا اینقدر جلز ولز می کنی ؟ به تو چه ربطی دارد ؟ شاید یکی از جزیره کیش این نامه را برای من فرستاده و من هم جوابش را داده ام ، مگر در دانشگاه تهران فقط تو داری درس می خوانی ؟واقعاً پارسال فقط تو دانشگاه تهران قبول شدی و از آن موقع شدی نماد آموزش عالی کشور ؟
یا اینکه فکر کرده ای فقط تو و دوستت در مورد صنایع غذایی وبلاگ می نویسید ؟ 
تو فکر می کنی علاوه بر نماد آموزش عالی کشور بودن قطب وبلاگ نویسی صنایع غذایی کشور هم هستی و هر مطلبی که در هر وبلاگی نوشته می شود باید با نظر تو باشد؟ 
لطفا این پستی که حاوی توهین به اقای میم و من هست رو از وبلاگتون حذف کنید
- من پستی حاوی توهین به تو و میم - میم ندارم اگر منظورت پستی هست که به مناسبت ٨ مارس نوشته ام مگر نمی گویی تو اون نامه را ننوشتی پس به تو چه ربطی دارد که برای وبلاگ من تصمیم می گیری؟ من که تو پستم اسم کسی را نیاورده ام بگذار کسی که نامه را برای من فرستاده خودش جلو بیاید و اگر مرد بود عذرخواهی کند !
در غیر اینصورت از این به بعد من هر نظری که در مورد شما به وبلاگ فرستاده میشه رو ثبت کرده و مقابله به مثل می کنم.
- عمراً نظراتی که راجع به من نوشته می شود را تو وبلاگ تازه تاسیست بگذاری ! چون همه اش تعریف و تمجید است ! و نمی دانم چرا در توهمی که داری با من رقابت می کنی ؟ من با هبچکس مشکلی ندارم چون کارم اقتصادی نیست و مشاوره هایم رایگان است . در ضمن اگر روزی کسی با من اختلافی داشته باشد به خودم می گوید مگر تو علاوه بر نماد علمی بودن  و قطب وبلاگ نویسی دنیا کلانتر هم هستی که به تو مراجعه کنند ؟
فکر می کنی نمی دانم خودت واسه ی خودت نامه می نویسی و بعد با اسمهای مسخره ای مثل پرسپولیس چاپ می کنی ؟
در این ده دوازده سالی که دارم کار می کنم انقدر تجربه دارم که بتوانم از پس دو تا دانشجونمای پر رو بر بیایم ! و همه ی دانشجو ها و اساتیدی که مرا از نزدیک می شناسند می دانند که در تنبیه دانشجویان گستاخ بسیار محکم عمل می کنم و هیچوقت نمره ، تراز ، یا رتبه ی کنکور بچه ها به اندازه ی ادبشان برایم مهم نیست ، در ضمن راه حل های قانونی و شخصی زیادی در این موارد می شناسم که شک ندارم بالاخره مجبورم می کنی از آنها استفاده کنم .
نصیحت دومم برای زندگی در تهران : هیچوقت بزرگتر از خودت رو توی تهرون تهدید نکن به خصوص اگر اون بزرگتر خودش بچه ی تهرون باشه . 
یک مسئله ی دیگه ! وبلاگ من برای مشاوره به دانشجویان کارشناسی و ارشد است شما که خودت رو نماد آموزش عالی کشور می دانی چرا هر روز روزی ١٢ بار از آن بازدید می کنی ؟ مطالبش را دنبال می کنی و حتی با شخصیت نویسندگان نامه ها همذات پنداری کرده و نامه هم می نویسی ؟ دکتر تجویز کرده یا از مشاوره هایم برای کپی برداری استفاده می کنی ؟
تو اگر انسان متمدن و روشن فکری بودی به عنوان یک مرد ، یک نماد آموزش عالی !!!!،یک دانشجو ، یک نویسنده ، بابت نامه ای که به من ارسال شده بود از طرف تمام آقایان عذرخواهی می کردی حتی اگر خودت نگارنده ی آن نبودی نه اینکه با پررویی دستور بدهی توهین و تحقیر خانمها توسط یک الاغ را حذف کنم  .